דיני תעבורה

דיני תעבורה

עורך דין לירון יפרח מומחה בעבירות תעבורה רק עורך דין בעל ניסיון והכישורים הנדרשים בדיני תעבורה יוכל לסייע לך בתיקים מורכבים בדיני התעבורה.

נהיגה בשכרות ,עבירות מהירות, תאונות דרכים, עבירות נהיגה ללא רישיון נהיגה, ללא ביטוח וללא רישיון רכב, ביטול פסילות מנהליות, ביטול פסילות עד תום ההליכים, ביטול איסורי שימוש על שימוש ברכב, שחרור ממעצר, בקשות לחישוב פסילה, עקיפות מסוכנות, הפרעה לתנועה, שימוש בטלפון נייד, עבירות נהג חדש, הגעה להסדרי טיעון, וכן ניהול הוכחות בכל סוגי העבירות, החל בעבירת הקנס הפעוטה ביותר, וכלה בתאונות קטלניות

מתי לפנות לעורך דין דיני תעבורה?

בכל מקרה של פגיעה ברישיון הנהיגה או חשש לפגיעה שכזו בעקבות כך שקבלת הודעה על ביצוע עבירה, דו"ח, הזמנה למשפט, הזמנה למכון הרפואי לבטיחות בדרכים, הזמנה לשימוע במשרד הרישוי, או כיוצא באלה, מומלץ לפנות אל עורך דין תעבורה ותיק ומנוסה. עוד מומלץ לפנות לעו"ד תעבורה הבקיא בתחום כבר בהזדמנות הראשונה, אך בכל שלב שווה לפנות לייעוץ משפטי ראשוני שניתן ללא עלות, שכן בכל שלב יתכן וניתן לתקן המצב או לשפרו, וזאת נדע רק לאחר בחינה מדוקדקת של כל מקרה לגופו. במהלך הפגישה הראשונית עם עורך הדין, ולאחר בחינה של נסיבות המקרה, יהיה באפשרות עורך הדין להעריך את אופן הפעולה הרצוי והמומלץ, וכן את האפשרות שלו לסייע בכל מקרה, וכפועל יוצא מכך גם לקבוע את גובה שכר הטרחה הראוי בגין טיפול בעניין

מדוע כדאי לפנות לעורך דין תעבורה?

בדרך כלל כשנהגים נתפסים מבצעים עבירות תנועה ופונים לעורך דין תעבורה, 3 שאלות מרכזיות מעניינות אותם:
  1. מה גובה הקנס והעונש הצפוי?
  2.  כמה נקודות צפויות להירשם?
  3.  האם רישיון הנהיגה שלהם ישלל או יופקע?
 
עורך דין לירון יפרח המתמחה בדיני תעבורה ידע כיצד לפעול ולהבטיח הקלה משמעותית בענישה ובמקרים המתאימים להביא אף לזיכוי מוחלט.

חשוב להתייעץ עם עורך דין פלילי לפני חקירה במשטרה! עורך דין מקצועי יכול למנוע את מעצרך, ואף למנוע הגשת כתב אישום כנגדך.  

משרד עו"ד לירון יפרח מתמחה במתן ייעוץ משפטי מיידי, בכל שעה, לנחקרים אשר זומנו לחקירה במשטרה- כל שנותר לכם לעשות הוא להסיר דאגה מלבכם וליצור עמנו קשר- ועו"ד ממשרדנו יגיע באופן מיידי. 

לייעוץ נוסף ניתן לפנות לעו"ד פלילי לירון יפרח באמצעות טופס יצירת הקשר שבאתר זה, או באמצעות פרטי ההתקשרות המופיעים מטה:

הערה:

מאמר זה הינו למידע כללי וראשוני בלבד ואינו נועד בשום מקרה לשמש כייעוץ משפטי ו/או כתחליף לייעוץ משפטי לשום מקרה. אין להסתמך על האמור לעיל מבלי להיוועץ עם עורך דין העוסק בתחום בטרם נקיטת כל פעולה או קבלת החלטה. הדברים נכונים למועד כתיבתם בלבד, ונכונותם עלולה להשתנות מעת לעת.